Із загальної кількості звернень, територіальними органами Держкомзему у Рівненській області, розглянуто:

997 – за дорученням районної державної адміністрації та районної ради (19-колективних);

6601 – надійшло безпосередньо від громадян (8-колективних);

49 – за дорученням Держкомзему;

128 – від інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (8-колективних);

97 – від прокуратури (1-колективне);

14 – від підприємств, організацій, установ;

3416 – особистий прийом громадян.

До територіальних органів Держкомзему в Рівненській області надійшло 74 повторних письмових звернень, з яких: 13 – безпосередньо від громадян; 34 – з райдержадміністрації, 5 – з правоохоронних органів, прокуратури, 22 – від інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Протягом 2011 року в територіальні органи Держкомзему звернулось 1274 громадян, які потребували соціального захисту та підтримки (інваліди, ветерани праці та ін.) з них: 193 зверненя безпосередньо від громадян; 98 – за дорученням районної державної адміністрації та районної ради; 2 – за дорученням Держкомзему; 5 – з правоохоронних органів, прокуратури; 48 – від інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; 928 – особистий прийом громадян.

Із загальної кількості звернень, що надійшло до головного управління:  

– 11230 заяви (975 звернень розглянуто за дорученням районної державної адміністрації та районної ради; 6587 – надійшло безпосередньо від громадян; 42 – від Держкомзему; 95 – від прокуратури; 119 – від інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування; 10 – від підприємств, установ, організацій; 3402 – від громадян на особистому прийомі);

– 39 скарг (16 – на дії посадових осіб місцевого самоврядування, районних державних адміністрацій (3 скарг безпосередньо від громадян; 1 – за дорученням Держкомзему; 12 – за дорученням райдержадміністрацій); 16 -на дії посадових осіб територіальних органів Держкомзему, Держземінспекції, Центру ДЗК (5 скарг надійшло безпосередньо від громадян; 1 – за дорученням обласної державної адміністрації та обласної ради, 2 – за дорученням Держкомзему; 8 – від інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування); 7 – на суб’єктів господарювання, які відповідно до закону мають ліцензії на проведення робіт із землеустрою (2 скарг надійшли безпосередньо від громадян, 2 – за дорученням Держкомзему, 3 – за дорученням райдержадміністрацій)).

Із загальної кількості звернень надано 11159 роз’яснень, з яких: 3416 – громадянам на особистому прийомі; 913 – за дорученням районної державної адміністрації та районної ради; 49 – за дорученням Держкомзему; 97 – звернень, що надійшло з прокуратури Рівненської області; 128 – від інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; 14 – від підприємств, установ, організацій; 6542 – безпосередньо громадянам.

Відмовлено у задоволенні клопотання, запиту, скарги

4- за дорученням районної державної адміністрації та районної ради

Надіслано на розгляд за належністю іншому органу влади, установі, організації 46 звернень, з яких: 13 надійшло безпосередньо від громадян; 33 – за дорученням районної державної адміністрації та районної ради.

У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень громадян збільшилась на 8 %.