Із загальної кількості звернень, головним управлінням Держкомзему у області, розглянуто:
129 – за дорученням обласної державної адміністрації та обласної ради (19-колективних);
218 – надійшло безпосередньо від громадян (20-колективних);
80 – за дорученням Держкомзему (2-колективних);
2 – від інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;
14 – від прокуратури (3-колективних);
242 – особистий прийом громадян (3-колективних).
До головного управління надійшло 76 повторних письмових звернень, з яких: 19 – з Держкомзему; 23 – безпосередньо від громадян; 18 – з облдержадміністрації, 6 – з правоохоронних органів, прокуратури. Громадяни, які повторно звернулися на особистому прийомі керівників головного управління – 10.
Протягом 2011 року в головне управління звернулось 44 громадяни, які потребували соціального захисту та підтримки (інваліди, ветерани праці та ін.), з них: 23 звернення безпосередньо від громадян; 12 – за дорученням облдержадміністрації та обласної ради; 7 – за дорученням Держкомзему; 2 – від правоохоронних органів, прокуратури.
Із загальної кількості звернень, що надійшло до головного управління:
– 391 заява (121 звернення розглянуто за дорученням обласної державної адміністрації та обласної ради; 188 – надійшло безпосередньо від громадян; 69 – від Держкомзему; 11- від прокуратури; 2 – від інших органів виконавчої влади та місцевого самоврядування);
– 52 скарги (16 – на дії посадових осіб місцевого самоврядування, обласної (районних) державних адміністрацій (8 скарг безпосередньо від громадян; 4 – за дорученням Держкомзему; 2 – за дорученням облдержадміністрації; 2 – за дорученням прокуратури); 12 – на дії посадових осіб територіальних органів Держкомзему, Держземінспекції, Центру ДЗК (6 скарг надійшло безпосередньо від громадян; 2 – за дорученням обласної державної адміністрації та обласної ради, 3 – за дорученням Держкомзему, 1 – за дорученням прокуратури); 24 – на суб’єктів господарювання, які відповідно до закону мають ліцензії на проведення робіт із землеустрою (16 скарг надійшли безпосередньо від громадян, 4 – за дорученням Держкомзему, 4 – за дорученням облдержадміністрації)).
– 242 звернення – особистий прийом громадян.
Із загальної кількості звернень надано 647 роз’яснень, з яких: 242 – громадянам на особистому прийомі; 125 – за дорученням обласної державної адміністрації та обласної ради; 76 – за дорученням Держкомзему; 12 – звернень, що надійшло з прокуратури Рівненської області; 2 – від інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; 190 – безпосередньо громадянам.
На даний час у стадії розгляду знаходиться 35 звернень, з яких: 26 – надійшли безпосередньо від громадян; 4 – за дорученням Держкомзему; 3 – за дорученням обласної державної адміністрації; 2 – за дорученням Прокуратури.
У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень громадян зменшилася на 34 %.