ДЕРЖГЕОКАДАСТР
Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області
НАКАЗ
Від 02.10. 2020 р. | м. Рівне | № 127-од |
Про роботу із зверненнями
громадян, що надійшли на
урядову телефонну “гарячу лінію”
З метою оперативного та належного виконання постанови Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 року № 976 “Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень” та у зв”язку з кадровими змінами, що стосуються осіб, відповідальних за оперативний розгляд звернень громадян, що надійшли на урядову телефонну “гарячу лінію”
НАКАЗУЮ:
- Визначити відповідальним за напрям роботи з оперативного розгляду звернень громадян, які надходять на урядову телефонну “гарячу лінію” першого заступника начальника Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області Миколу ШУСТОВА.
- Визначити відповідальними за оперативну взаємодію з Урядовим контактним центром з розгляду звернень громадян, які надходять на урядову телефонну “гарячу лінію” завідувача сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області – Марію ЛЕПЕХУ та головного спеціаліста сектору звернень громадян та доступу до публічної інформації Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області — Ларису ДАНИЛЮК.
- Визнати таким, що втратив чинність наказ Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області від 16 січня 2018 року № 16 “Про роботу із зверненнями громадян, що надійшли на урядову телефонну “гарячу лінію”.
- Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Оксана ОВДІЙЧУК