Із загальної кількості звернень, головним управлінням Держкомзему у області, розглянуто:
-
31 – за дорученням обласної державної адміністрації та обласної ради (11-колективних);
-
50 – надійшло безпосередньо від громадян (3-колективних);
-
15 – за дорученням Держкомзему (2-колективних);
-
7 – від прокуратури (3-колективних);
-
55 – особистий прийом громадян (1-колективне).
До головного управління надійшло 25 повторних письмових звернень, з яких: 9 – з Держкомзему; 7 – безпосередньо від громадян; 6 – з облдержадміністрації, 3 – з правоохоронних органів, прокуратури.
Протягом І кварталу 2012 року в головне управління звернулось 5 громадян, які потребували соціального захисту та підтримки (інваліди, ветерани праці та ін.), з них: 2 звернення безпосередньо від громадян; 2 – за дорученням облдержадміністрації та обласної ради; 1 – за дорученням Держкомзему.
Із загальної кількості звернень, що надійшло до головного управління:
– 86 звернення у формі заяви (26 звернень розглянуто за дорученням обласної державної адміністрації та обласної ради; 42 – надійшло безпосередньо від громадян; 11 – від Держкомзему; 7- від прокуратури);
– 17 у формі скарг (5 – на дії посадових осіб місцевого самоврядування, обласної (районних) державних адміністрацій (1 скарга безпосередньо від громадян; 1 – за дорученням Держкомзему; 3 – за дорученням облдержадміністрації); 10 – на дії посадових осіб територіальних органів Держкомзему, Держземінспекції, Центру ДЗК (5 скарг надійшло безпосередньо від громадян; 2 – за дорученням обласної державної адміністрації та обласної ради, 3 – за дорученням Держкомзему); 2 – на суб’єктів господарювання, які відповідно до закону мають ліцензії на проведення робіт із землеустрою (2 скарги надійшло безпосередньо від громадян)).
– 55 звернень – особистий прийом громадян.
Із загальної кількості звернень надано 128 роз’яснень, з яких: 55 – громадянам на особистому прийомі; 21 – за дорученням обласної державної адміністрації та обласної ради; 11 – за дорученням Держкомзему; 2 – звернення, що надійшло з прокуратури Рівненської області; 39 – безпосередньо громадянам.
На даний час у стадії розгляду знаходиться 30 звернень, з яких: 11 – надійшло безпосередньо від громадян; 4 – за дорученням Держкомзему; 8 – за дорученням обласної державної адміністрації; 5 – за дорученням Прокуратури.
Для надання роз’яснень з питань застосування законодавства України, яке регулює земельні правовідносини та надання відповідних консультацій діє “гаряча” лінія головного управління Держкомзему у Рівненській області. Номер телефону „гарячої лінії” є телефон юридичного відділу, який розміщений на сайті Головно управління Держкомзему у Рівненські й області „Гаряча лінія” та на сайті Рівненської обласної державної адміністрації у розділі „Земельні ресурси” – „Гаряча лінія”. Зазначений номер неодноразово був оприлюднений в засобах масової інформації.
В головному управлінні проводиться відповідна робота щодо розгляду звернень громадян. Особистий прийом громадян здійснюється в приміщенні Головного управління Держкомзему у Рівненській області згідно із затвердженим графіком наказом Головного управління від 3 грудня 2010 року № 212.
Тематика звернень була наступною:
-
роз’яснення положень постанови КМУ № 844 щодо безкоштовного оформлення та видачі державних актів;
-
роз’яснення порядку державної реєстрації державних актів;
-
роз’яснення норм чинного законодавства;
-
вирішення спорів щодо меж земельних ділянок;
-
передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян із земель державної або комунальної власності;
-
виділення земельних часток (паїв) в натурі (на місцевості);
-
самовільне зайняття земельних ділянок.