bog-kruv– Організація роботи зі зверненнями громадян потребує уважного розгляду, чіткого сприйняття та усвідомлення проблем, з якими звертаються жителі Рівненщини. Тому всі звернення мають розглядатися кваліфіковано, об’єктивно та своєчасно. Вирішуючи ті чи інші питання, потрібно постійно тримати в полі зору людину з її проблемами та вчасно реагувати на них – підкреслила під час юридично – правового всеобучу начальник Головного управління Світлана Богатирчук-Кривко.

На сьогоднішній день до Головного управління Держземагентства у Рівненській області для розгляду надійшло 377 звернень громадян, з них 218 письмових звернень та 159 громадян прийнято на особистому прийомі. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень громадян до Головного управління зменшилася на 13 відсотків, що стало можливим завдяки повсякденній цілеспрямованій інформаційно-роз’яснювальній роботі з населенням області. З початку року до управлінь, відділів Держземагентства надійшло 5112 звернень громадян з питань регулювання земельних відносин, це приблизно на 41% менше ніж за аналогічний період 2012 року. Значну роль у цьому процесі відіграють організація та проведення прес-конференцій керівництва Головного управління, прямих телефонних ліній та ефірів на провідних телеканалах регіону.

– Запровадження роботи телефонної “гарячої лінії” Головного управління стало важливим кроком назустріч громадянам, адже завдяки її щоденній роботі люди мають змогу отримувати допомогу у вирішенні багатьох проблемних питань у сфері земельних відносин – наголосила Світлана Кирилівна.