Питання протиправної діяльності, яка полягає у використанні службовими особами їх прав і посадових можливостей для особистого збагачення, розглядали на нараді, яка відбулась в Головному управлінні Держземагентства у Рівненській області. Керівникам та спеціалістам роз’яснено, що до корупції може бути схильна будь-яка людина, що володіє владою над розподілом якихось ресурсів, що не належать йому, на свій розсуд. Головним стимулом до корупції є можливість отримання економічного прибутку, зв’язаного з використанням владних повноважень, а головним стримуючим чинником — ризик викриття і покарання.
Крім того, наголошено про зміни в законодавстві, а саме Верховною Радою України 16 жовтня 2014 року прийнято закони України “Про запобігання корупції”, “Про Національне антикорупційне бюро України”, “Про засади державної антикорупційної політики в Україні (Антикорупційна стратегія) на 2014-2017 роки”, а тому їх вивченню та врахуванню в роботі слід приділити значну увагу.
Зокрема, Закон України ” Про запобігання корупції” визначає створення та повноваження національного агентства з питань запобігання корупції, порядок і форми подолання імовірного конфлікту інтересів, роботу близьких осіб, фінансовий контроль, обмеження щодо отримання подарунків та інші положення антикорупційного законодавства.
В Законі України “Про Національне антикорупційне бюро України” визначено порядок створення, функціонування та повноваження державного правоохоронного органу, на який покладається завдання з протидії кримінальним корупційним правопорушенням, які вчинені вищими посадовими особами.
Антикорупційна стратегія на 2014-2017 роки визначає проблемні та важливі напрямки і сфери діяльності держави, де є необхідність змін та покращень для боротьби з корупцією із зазначенням заходів, що плануються здійснити.
В результаті наради вирішено поліпшити та забезпечити: організацію та здійснення заходів щодо протидії та запобіганню протиправного зловживання владою або службовим становищем, перевищення влади або службових повноважень, службових підроблень, хабарництва, інших службових зловживань, запобігання і протидії проявам корупції; дотримання фінансово-бюджетної дисципліни; організації, якості виконавської дисципліни та прийняття будь-яких управлінських рішень виключно в межах законодавства.