посилання на текст

ДЕРЖГЕОКАДАСТР

Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області

НАКАЗ

 

01.11.2017             м. Рівне № 533

 

Про введення в дію норм витрат

палива та встановлення коефіцієнтів

коригування норм витрат палива

у зимовий період для службового

автомобіля Skoda SuperB Classic та

DAEWOO T13110

 

Відповідно до наказу Міністерства транспорту України від 10.02.1998      № 43 «Про затвердження норм палива і мастильних матеріалів на автомобільному  транспорті» (із наступними змінами й доповненнями)  та висновку Міністерства транспорту та зв’язку України від 23.05.2007 № 1/2831, з метою забезпечення ефективного використання службових автомобілів Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області (далі – Головне управління) Skoda SuperB Classic та DAEWOO T13110

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Ввести в дію з 1 листопада 2017 року базову лінійну норму витрат палива 8,9 (вісім цілих дев’ять десятих) літрів бензину на 100 км для службового автомобіля Skoda SuperB Classic з робочим об’ємом двигуна 1781 см3, потужністю 110 кВт, п’ятиступінчатою механічною коробкою передач, спорядженою масою 1348 кг. та базову лінійну норму витрат палива для службового автомобіля DAEWOO T13110 7,5 (сім цілих п’ять десятих) літрів бензину на 100 км з двигуном робочим об’ємом 1299 куб. см, спорядженою масою 1400 кг.
  2. Згідно з нормами палива і мастильних матеріалів на автомобільному транспорті (далі – Норми) затвердженими наказом Міністерства транспорту України від 10.02.98 № 43 (із наступними змінами й доповненнями) встановити відповідний коефіцієнт коригування норм витрат палива для службових легкових автомобілів Головного управління Skoda SuperB Classic:

2.1. За роботу у міських умовах  м. Рівного та інших містах, зазначених в пункті 3.1.4. Норм – 10 відсотків від базової лінійної норми витрат палива (8,9*10 % = 0,9л).

2.2. За роботу в межах міст Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків 15 відсотків від базової лінійної норми витрат палива

( 8,9*15 % = 1,3 л).

2.3. При використанні кондиціонера, установки «клімат-контроль» – 4 відсотки від базової лінійної норми витрат палива ( 8,9*4 % = 0,4 л).

2.4. При використанні автомобіля, що експлуатується більше 5 років із загальним пробігом більше 100 тис. км – 3 відсотки базової лінійної норми витрат палива ( 8,9*3 % = 0,3 л).

2.5. При використанні автомобіля в зимових умовах у залежності від фактичної температури повітря від 00С до -200С – 5 відсотків від базової лінійної норми витрат палива (8,9*5%=0,4л ).

2.6. При використанні автомобіля в зимових умовах у залежності від фактичної температури повітря від -200С і нижче — 10 відсотків від базової лінійної норми витрат палива (8,9*10%=0,9л).

  1. Згідно з Нормами  встановити відповідний коефіцієнт коригування норм витрат палива для службового легкового автомобіля Головного управління   DAEWOO T13110:

3.1. За роботу в міських умовах (м. Рівне) 10% від базової лінійної норми витрат пального (7,5*10%=0,7л).

3.2. За роботу в межах міст Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків 15 % від базової  лінійної норми витрат палива (7,5*15%=1,1л).

3.3. За роботу між містами (траса) 7,5 (Сім цілих п’ять десятих) літрів на 100 км пробігу;

3.4. При використанні автомобіля в зимових умовах у залежності від фактичної температури повітря від 00С до -200С – 5 відсотків від базової лінійної норми витрат палива (7,5*5%=0,4л ).

3.5. При використанні автомобіля в зимових умовах у залежності від фактичної температури повітря від -200С і нижче — 10 відсотків від базової лінійної норми витрат палива (7,5*10%=0,7л).

  1. Відділу бухгалтерського обліку, фінансів та звітності Головного управління забезпечити списання пального відповідно до встановлених норм, які становлять:

4.1 для службового автомобіля Skoda SuperB Classic:

       – по м. Рівне та інших містах, зазначених в пункті 3.1.4. Норм «клімат-контроль» – 0,4л, міські умови – 0,9л, пробіг автомобіля більше 100 тис. км – 0,3л, температури повітря від 00С до -200С — 0,4 л, (8,9+0,4+0,9+0,3+0,4)=10,9л (десять цілих дев’ять десятих літрів); температури повітря від -200С і нижче  – 0,9л, (8,9+0,4+0,9+0,3+0,9)= 11,4л (одинадцять цілих чотири десятих) на 100 км;

         –  в межах міст Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків – «клімат-контроль» – 0,4л, міські умови – 1,3л, пробіг автомобіля більше 100 тис. км – 0,3л, температури повітря від 00С до -200С — 0,4 л, (8,9+0,4+1,3+0,3+0,4)=11,3л (одинадцять цілих три десятих); температури повітря від -200С і нижче  – 0,9л, (8,9+0,4+1,3+0,3+0,9)=11,8л (одинадцять цілих вісім десятих) на 100 км;

 – між містами (траса) «клімат-контроль» -0,4 л, пробіг автомобіля більше 100 тис. км – 0,3л, температури повітря від 00С до -200С — 0,4 л, (8,9+0,4+0,3+0,4)=10,0л (десять цілих нуль десятих); температури повітря від -200С і нижче  – 0,9л, (8,9+0,4+0,3+0,9)=10,5л (десять цілих п’ять десятих) на 100 км;

4.2 для службового автомобіля DAEWOO T13110:

– по м. Рівне та інших містах, зазначених в пункті 3.1.4. Норм міські умово – 0,7л,  температури повітря від 00С до -200С – 0,4л (7,5+0,7+0,4=) 8,6 (вісім цілих шість десятих) літрів, температури повітря від -200С і нижче  -0,9л (7,5+0,7+0,7=) 8,9 (вісім цілих дев’ять десята) літрів на 100 км пробігу ;

     – в межах міст Дніпропетровськ, Донецьк, Запоріжжя, Київ, Львів, Одеса, Харків –  міські умови – 1,1л, температури повітря від 00С до -200С — 0,4 л, (7,5+1,1+0,4)=9,0 (дев’ять цілих нуль десятих); температури повітря від -200С і нижче  – 0,9л, (7,5+1,1+0,7)=9,3л (дев’ять цілих три  десятих) на 100 км пробігу;

     – між містами (траса)  температури повітря від 00С до -200С — 0,4 л, (7,5+0,4)=7,9л (сім цілих дев’ять десятих); температури повітря від -200С і нижче  – 0,9л, (7,5+0,7)=8,2л (вісім цілих дві десятих) на 100 км пробігу.

  1. Відділу бухгалтерського обліку, фінансів та звітності Головного управління при температурі повітря -200С складати, щоденно акт засвідчення температури.
  2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Перший заступник

начальника Головного управління                                      С.В. Дубич