Текст наказу
Додаток до наказу 1
Додаток до наказу 2

ДЕРЖГЕОКАДАСТР

Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області

 НАКАЗ

 

16.01.2018             м. Рівне № 14

 

Про деякі питання організації

діловодства в Головному управлінні

Держгеокадастру у Рівненській області

 

Відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2011 року № 1242, наказу Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 9 січня 2018 року № 5 “Про деякі питання організації діловодства”, Положення про Головне управління Держгеокадастру у Рівненській області, затвердженого наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 17 листопада 2016 року № 308  з метою автоматизації процесів одержання, оброблення, використання, зберігання документів та контролю за їх виконанням

НАКАЗУЮ :

  1. 1. Взяти до уваги, що наказом Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру від 9 січня 2018 року № 5 “Про деякі питання організації діловодства” визначено картотеки системи електронного документообігу «Автоматизована система управління документами «ДОК ПРОФ 3» (далі – Система), що додаються.
  2. Визначити відповідальних осіб Головного управління Держгеокадастру у Рівненській області (далі — Головне управління), які здійснюватимуть реєстрацію документів у Системі та забезпечити реєстрацію документів (з обов’язковим накладанням електронного цифрового підпису особи, яка здійснює реєстрацію документів) у відповідних картотеках Системи згідно з додатком 1.
  3. 3. Відділу інформаційних технологій та захисту інформації Головного управління (Свінціцький В.А.):

3.1. Надавати повноваження (регламентування прав доступу) користувачів Системи у відповідності до вимог наказу Головного управління від 12.10.2017 № 488 “Про електронний документообіг у Головному управлінні  Держгеокадастру у Рівненській області”.

3.2. Забезпечити створення картотек на 2018 рік в Системі.

  1. Керівникам структурних та територіальних структурних підрозділів Головного управління у десятиденний термін передбачити в посадових інструкціях відповідальних за реєстрацію документів в Системі повноваження щодо здійснення цих функцій.
  2. Управлінню персоналом Головного управління (Зубченко О.А.) передбачити в положенні про Управління персоналом право керівника підписувати документи на бланках структурного підрозділу.
  3. Управлінню адміністративно-організаційного забезпечення Головного управління (Велесик А.П.), відділу інформаційних технологій та захисту інформації Головного управління (Свінціцький В.А.):

6.1. Організувати проведення інструктажів з питань роботи в Системі з відповідальними особами, які здійснюватимуть реєстрацію документів у Системі, та особами, які матимуть право на їх перегляд.

6.2. Надавати методичну та технічну підтримку з питань організації реєстрації документів у Системі.

  1. 7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Головного управління Дубича С.В.

 

Начальник

Головного управління                                                       Р.Мигаль